Facebook introduceert nieuwe advertentiemogelijkheden voor Audience Network

Sinds de lancering van Audience Network vorig jaar, heeft dit netwerk het voor uitgevers en ontwikkelaars mogelijk gemaakt om goed presterende advertenties in te zetten, ook buiten Facebook. Facebook kondigt nu een aanzienlijke uitbreiding van het netwerk aan: Twee soorten advertenties met als doel nog betere resultaten voor adverteerders en gebruikers van apps.

Facebook weet welke advertentievormen goed werken en betrokkenheid creëren in het Facebook Nieuwsoverzicht. Om die reden worden nu twee van de best presterende advertentievormen - Native Video's en unieke mogelijkheden met interstitials - ook buiten Facebook beschikbaar gemaakt. Zo krijgen uitgevers met het Audience Network meer en betere mogelijkheden om resultaat te boeken voor adverteerders. 

Voor meer informatie over de twee nieuwe advertentievormen in Audience Network verwijzen we je door naar deze blogpost van Erika Washburn, software engineer bij Facebook: https://developers.facebook.com/blog/post/2015/08/11/new-formats-for-audience-network

Download PDF
Download PDF
Over Facebook

7N60 Communicatie is het PR bureau van Facebook in de Benelux. 

berichten