Facebook's Sheryl Sandberg zet Belgische case study in 'spotlight' tijdens Earnings Call

Thomas Cook Belgium zet Facebook succesvol in


Als aanvulling op de kwartaal- en jaarcijfers die Facebook gisteren bekend maakte, wijzen we u graag op het volgende.


In de 'earnings call' haalde Sheryl Sandberg Thomas Cook Belgium aan als succesverhaal. "Reisorganisatie Thomas Cook heeft Facebook onlangs ingezet in België om een breed publiek te bereiken. De reisspecialist gebruikt ook zogeheten custom audiences om zeer gericht berichten te tonen aan bestaande klanten, gebaseerd op bestemmingen waarin zij eerder interesse toonden. In een dag werd maar liefst 30 procent van de Belgische bevolking bereikt en de campagne behaalde een 'return on investment' (ROI) van 3.85. Resultaten zoals deze zorgen ervoor dat meer en meer marketeers zich aangetrokken voelen tot ons platform", aldus Sandberg. 

De volledige case study is terug te vinden via de Facebook for Business site: https://www.facebook.com/business/success/thomas-cook-belgium

Voor meer informatie over de cijfers kunt u terecht op de volgende pagina: http://investor.fb.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=893395



Download PDF
Download PDF
Over Facebook

7N60 Communicatie is het PR bureau van Facebook in de Benelux. 

berichten